BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Tuesday, September 8, 2009

~INTERVIEW~

Jumaat 11/09/09
pukul 8.00 pagi
Blk Mesyuarat HEP,UTHM.
POS : Pegawat Teknologi Maklumat


Pehhh.....wahai kwn2 sekalian...
silalah memberi semangat anda semua kepada sy...
huhu....
sesungguhnya aku takot nak p interview kali ni...
x tau entah knape...
agaknyer dah lame x p interview kot....
jawatan nyer F41 lak tu,....
mane la aku x cuak....
yg dulu aku g kat UTHM jawatan F29 je pon interviewer die siap ade 6 org dlm blk...
semua nak tnye soalan...
pastu soalan bukan soalan cikai2...huhu
sekiranyer ade kwn2 yg ade sket tips...di alu2 kan k...
memberi sedikit kepadaku sempena bulan ramadhan ni...
insyaAllah dimurahkan rezeki..
aminn..
sape x cuak kan???
xtau nak prepape...dah lame aku tgl IT ni...
kalau tanye pasal harga aku tau ler...
hehe
harap kwn2 semua dpt mendoakan sy yekkk...
smg proses temuduga tu brjalan lancar...
AMINNNN....

1 comments:

YaNiEjaD said...

interview dibatalkan..hehe..postpone...pas raye!!yeyea..yeyea..raye!