BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Wednesday, September 16, 2009

KENA KERJA..HUHU

Lagi 3 hari nak raye....
org semua dh sibok nk blk kampung....
aku keja lagi...
tp mmg lerr aku xyah nak blk kg...
hehehhehe....
tgu suami tercinta je blk jumaat ni...
xsbr rasenyer nak menyambut syawal kali bersama suami tersayang....seronoknyerrrr....
tp yg x best nyer...sabtu shari sebelum raye pon aku kena keja...huhuhu...
biasekla keja cam aku nilah time2 raye cam ni la khidmat kitaorg diperlukan....
nak wat cmne...dh tanggungjwb..yg pasti aku keja sabtu ni ditemankan hubby....sempoi x keja aku kwn2?hehehe...yg penting keja siap..report hantar....nak wat lagu mane pon boleh...hehe...
alhamdulillah dapat suami yg memahami keja aku...sanggup ikut aku p pasar ke...supermarket ke...hypermarket ke...sian die...xpe..yg pntg aku bg upah spesel punye..kehkeh...
mane ude ni..janji nak online..aku dah siapkan ko nyer resepi kek gula hangus tu...buat jgn x buat tau..kang aku nak rase!!!hehehe....

1 comments:

HudaAteh said...

hahahaha mlm tadi tertido weii......