BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, November 30, 2009

Hari Raya Haji 09

Dah start keja dah setelah seminggu bercuti..hehe...
mmg malas tahap gaban betul nk wat keja...pnt jalan2 bersame hubby tercinta..x abes lagi...
thn ni adalah raya haji yg paling bermakna buat aku...mane x nyer..xpnh2 aku pakai baju kurung time raya haji ni...mandi pon kadang2 kul11 pagi...hihi....

Tahun ni beraye kat umah Family MIL...btl2 menyentap perassanku...pagi2 dh mandi...siapkan makanan utk org2 lelaki yg blk dr masjid...kemas umah...semua pakai bj kurung...isi kuih dlm telap...mak ai..mcm raye puase plak...terkezut lak ngn situasi tu...tp aku rase hepi...best gak mcm ni...abg2 n akak2 ipar semua blk...anak buah jgn ckp la....sampai penuh 1 umah nk tdo...sape cpt die dpt la tmpt tdo yg best..hehe...xkisahla tdo mane pun....janji ngn suami tercinta..hehe....pas org lelaki blk solat..mkn ramai2...mcm2 ragam ade...pastu kitaorg g beraye umah sedara mare belah MIL aku...sampai la ke mlm...perut mmg knyg giler aritu..sik mkn jek..hehe..mane x naik berat aku..:-)...

Nak tgk gambar.....meh jom kite tgk gambar aku mase raye aritu....


AKu n hubby with MIL



Klik2 menantu tersayang..hehe..aku paling muda beb!Ni ade lagi yg x blk ni..hehe..kalau x, xmuat jwbnyer...


hubby bersame abg n kakaknyer.....x cukup forum ni..



Yg kat tgh2 tu FIL n MIL aku...bersame pak tam n maktam..

Ok..sekian utk kali ni...nanti update lagi k....x dan nak upload gambo jalan2 p genting....daaa...

3 comments:

HudaAteh said...

fullamak...raya meriah!!
tahun depan boleh arr memeriahkan raya haji kat pt.raja...kihkihkih

YaNiEjaD said...

tulah pasal..xpnh2 aku beraye haji meriah mcm nih...hehe...

SuhailaHanafi said...

rasa cam tak caya je yani ni dah jadi isteri orang.. comel sangat la yang huhu..