BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Sunday, November 1, 2009

KERISAUAN..huhu

Semalam pagi aku g klinik...
Doctor sahkan aku pregnant 5 weeks 5 days..

Alhamdulillah....
Tp yg aku xsedap ati ni...semalam ptg pas aku antar hubby blk kat bustand sampai umah nk mandi jek ade bleeding sket..huhu...berderau darah aku tgk...takot...risau..semua ade...kol hubby, die nasihatkan aku jgn wat keja berat2...aku xde wat keja berat pon..setakat kemas2 umah jek...biaselah kan..huhu....
nak p Goh Maternity mase tu jam dah kul 7..nak magrib da....lagipon klinik tu tutup kul 8..huhu...
sok lak die tutup...cmne ni...huhu...dah la hubby jauh...risaunyer....

Pagi2 td ade lagi..tp sikit la..xmcm smalam..aku bertambah risau...cptla sok...aku nk p cek up...
aku duduk je kat opis ni...xwat keja pape pon.....nak baring...sakit pinggang la....huhu...

Cepatla sok....
Aku risau...
Ya Allah...selamatkan lah anak dalam kandunganku ini...
Kuatkan lah semangat anakku ini Ya Allah utk terus membesar dgn sht dlm perut ku ini...
sehingga aku melahirkannya....
Sesunggunya kau Maha Pencipta dan Maha Mendengar ihsan hambamu ini...
AMINNNN......

4 comments:

Cahaya said...

Camne yani? dh g check? everything ok? Jaga diri tau:-)

HudaAteh said...

jgn kemas umah laaaaaaaaaa...
dia ni degil tau!

SuhailaHanafi said...

yani, kalau goh tutup gi klinik min, sana pun leh scan.. tapi call dulu sebab dia ada dua doktoe, husband n wife.. minta dr perempuan.

YaNiEjaD said...

ade berita sedih la kwn2...huhu.....doakan yg terbaik utk yani ekkk...